Sol, sol, sol =)

Idag lyser solen och det är nästan 20 grader varmt! Jag ska strax gå ut och ta en promenad nu när maten har smält lite i magen. Det blev pasta med skinka och sås med broccoli och lite annat i. Gott blev det iaf!
För tillfället njuter jag av lugnet här hemma då min inneboende (Kim) är iväg och jobbar. Han kommer väl hem ikväll nångång. Vet inte hur han jobbar idag då han hoppat in för någon som är sjuk.

Annars så händer inte så mycket.. Försöker hänga med på allt vi gör i skolan, så himla mycket nu att läsa och jobba med utöver föreläsningarna och tiden som ges i skolan.
Och dessutom har jag saker jag ligger efter med som jag helst ska bli klar med och lämna in.. Och mitt första studiebidrag har jag ännu inte sett röken av... Jag får väl skylla mig själv lite som ansökt om det väääldigt sent. Om en månad kommer jag vara i ekonomisk kris om jag inte får det typ. Just nu lever jag på lön från jobbet, vilket inte är så mycket då jag jobbat halvtid ungefär bara.

Nu i september har jag inte jobbat alls mycket då jag mestadels är i skolan.. Men det löser sig.. I värsta fall får man låna lite cash av någon (mamma & pappa) tills pengarna från CSN börjar trilla in..

Jaha, det var nog allt jag hade på hjärtat just nu...


Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0