Time flies by...

Whoaaaaaa.... Tiden går fort just nu.. Ändå hinner jag knappt göra nånting känns det som... Det är liksom vara i skolan, jobba och försöka sova som gäller.
Just nu har jag väldigt svårt för att sova normalt.. Går jag i skolan eller jobbar sover jag för lite, när jag får sova ut vill jag inte gå upp ur sängen utan ligger kvar och drar mig alldeles för länge efter jag vaknat.. Inte bra.. Måste försöka fixa en normal sömnrytm.

Känner mig allmänt stressad och det märks för jag blir trött, lite smågrinig och får dålig hy på grund av stress, dumma matvanor och knäpp sömn..
SUCK.. Och jag har ofta dåligt med energi för att plugga efter jag kommit hem från skolan..
Jaja, bara att bita ihop en månad till, då jag skrivit matte-tentan och kan varva ner lite..

Puss och Kram



Från Takida - The things we owe..

The scars reveal the hidden place deep down in you
Like a shadow from the past and nothing is true
A reflection from a dejected face, it comes to
Memories will last, I am crying for you,
I am crying

I'll, I'll give my own time
I'll give my whole life
I'll give my only light
Just to heal you

Haven appears with deceitful light and angst follow soon
She's not welcome here no more, you have to walk on through
Bad dreams haunting the frozen nights, all I can do
Longing for a home, I am crying for you
Crying for you, I am crying for you

I, I'll give my own time
I'll give my whole life
I'll give my only light
Just to heal you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0