Nu är jag här..

Jsut nu är jag jäkligt kall om baken då jag åkt nerför slalombacken med sopsäck. Det var skoj som tusan dock! Måste göras om fler gånger.. Eller åka med tefat. :P

Annars så sitter jag i soffan och dricker te och kollar på en yngre och snyggare Tom Cruise på Tv:n. :D
Imorn blir det plugga coh städa här hemma som gäller. Wish me Luck!

Läget just nu i punktform:

+ Mina underbara vänner
+ Min familj
+ Min lägenhet känns trivsam just nu

- Dålig ekonomi
- Sömproblem och dåliga vanor som följer med det.
- Stress

Jaa det var väl det jag hade på hjärtat...

Stor Kram till alla där ute! Särskilt till min Memmla-Semla som jag inte varit den bästa vännen mot på ett tag.. Inte med mening men det har blivit så bara :-/ Skärpning på mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0