Vardagslyx

Under tentapluggets sista 2 veckor får man unna sig lite lyx. Har bjudit mamma på god mat på Wallermans. Medans vi satt där kände jag nästan på mig att den där Blåsvarta bilen skulle köra förbi. Jajamen så rätt jag hade och glad blev jag.

Idag har jag ätit baugetter med ost, skinka, sallad, groddar, majonäs och lite krydda till frukost och kvällsmat =) 
Dricker apelsinjuice också. Mums! Saknar en kopp te just nu, ska kolla med Kalle om han har något sådant hemma. Sen har jag lovat att diska också, men det kan vänta till imorn. :P 

Har fått låna bilen av kära mor, så ska köra ner till Jönne imorn, vara en stund i skolan och sen åka upp till A6 center och hälsa på Memmlan-semmlan. Saknar henne massor!
Får försöka komma ihåg att ta med mig deras present som jag köpt också.  

Pussiluss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0