Tomhet..

Idag vaknade jag upp innan klockan ljöd. Var som att jag visste att det strax skulle ringa, lika bra att vakna innan. Just nu håller jag på och försöker få i mig lite frukost och tänkte plocka i ordning min lägenhet innan jag lämnar den tills på Fredag. Usch, kommer bli hårt, 4 nätter borta. =(

Annars så känner jag mig helt apatisk idag, helt tom. Varken glad eller ledsen typ. Lite sorgsen på sin höjd. Hur som helst så går det förhoppningsvis över senare..



Trött på katt- och råtta-lekar. Jag begär inte att få ta del av hela kakan just nu, men snälla bara en liten bit till? Vi har redan gått en liten, trevande bit tillsammans på en ganska osäker väg.. Ska man vända, fortsätta gå eller stanna där man står nu?
Just nu är jag råtta, och tänker springa och gömma mig... Kommer du och letar?

I know you care..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0