Tentaångest :-/

Faan, faan faan!
Nu har den börjat! Ganska sent denna gången ändå, den brukar komma krypandes 2-3 veckor innan tenta. Nu har jag 4 dagar kvar att till att plugga inför första tentan. Jag mår piss just nu! Sitter och skakar, gråter, svettas och vill bara försvinna för en stund.
Känns som om någon drar ihop mina lungor med ett jävla snöre, och jag kan bara inte slappna av och sova. Blir nog till att köpa sömntabletter imorn, för med dålig sömn orkar man inte plugga så jäkla kvalitativt direkt...

Är väl bara att bita ihop, plugga så mycket det bara går dessa 4 dagar som är kvar och hoppas på det bästa. Tro nu inte att jag inte börjat plugga förrän nu, för det har jag faktist. Men jag känner ändå panik. Prestationsångest Hej hej!
Hade egentligen velat ta ett sabbatsår nu, men då programmet ska läggas ner är det lika bra att kämpa på så man slipper läsa på en annan högskola eller så.

Tack till alla vänner, min familj och alla andra som stöttar mig!

Jaja, nu ska jag försöka sova!

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0