Sova är överkattat!

07.32
Sitter med musik i öronen i Kalles soffa. Han kom hem för snart en timme sedan och väckte mig. Var lite läskigt att lägga sig för att sova i hans lägenhet ensam. Visst, vi är bästa vänner  men känns ändå lite dumt att befinna sig i hans lägenhet när han inte är här. Hur som helst så har jag egen nyckel hit just nu, och får komma och gå som jag vill. =)

Jag borde försöka sova lite så jag orkar plugga en del senare idag. Usch, det är det sista jag känner för att göra just nu. Plugg.. Blääää! Senare till kvällen så blir det nog tv-spels kväll med lite folk. Ska bli roligt.
Bara att kämpa på med några timmar plugg så jag kan lira lite nintendo wii med gott samvete sedan. =)

//Linda

08.22
Fortfarande vaken. Har ont i magen. Klockan 9 ska vi gå och köpa lite frukost, känns behövligt just nu. =) Sova får jag göra senare/en annan gång.

Kommentarer
Postat av: Soff

Försök somna om till "vakna med the voice". Det ska jag göra nu :P

2009-05-19 @ 07:42:47
URL: http://lillasoff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0