Sonntag

Hemma och har ätit efter en lång promenix med Svärd. =) Gött värre!
På väg till Willys åker Mr. Xxxxx förbi mig, vet inte om han såg att det var jag, men när jag kollade mot förarsätet kolla han åt hållet han skulle svänga åt. Men denna gången log jag bara som tusan efter. Annat än sist HAN körde förbi mig och jag mådde pyton.. Konstigt egentligen, men kroppen reagerar på mest konstiga sätt ibland.

Har nyss ätit köttfärssås med:
- köttfärs (nähä)
- lök
- skivade championer
- krossade tomater med chilismak
- taco sås (stark)
- en halv burk cremé fraice
- lite majs.

MUMS är allt jag har att säga

Nu ska jag plocka undan och diska, sedan städa i ordning lite för att sedan plugga... Trist!
Jag längtar till ikväll!
Hoppas på lite kvalitets-tid med mina underbara vänner.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0