Skit-Dag!

Idag har jag sovit bort hela dagen. Satt och väntade på att Han skulle höra av sig igår efter jobbet. Umgicks med min söta syster en stund. Mobilen var jävligt tyst och efter att ha svept två stora glas vodka/juice gick jag till Bogrens 00.30.
Träffade på Hans bror och blev ännu surare för att Han inte hört av sig.. 
Beställer en drink och dansar med mina jobbarkompisar =)
Typ Kl 2 hör Han av sig och hade faktist en riktigt bra anledning till varför Han inte hört av sig tidigare under kvällen.  Så nu är jag inte sur eller besviken på Honom längre.

Jag somnar inte förrän typ 9 på morronen. Så idag har jag sovit heeeeeeela dagen. Blä! Känner mig inte bakis förutom att jag är lite trött och magen känns lite orolig.

Nu ska jag försöka samla energi och motivation till att plugga lite!

Pussis



Cause' of you, I'm lying awake at night
All I'm seeing are pictures of you,
As I close my eyes I fade my way into the laws of my dream world

It's a place of trust, would you meet me there?
There's no time to spare, come on show me you care,
What you're believing will here become real!

All of my dreams, are all I see,
Try not to wake me, can't you see?
All of my dreams, are all I wanna see,
Try not to wake me, try not to wake me!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0