Seg som sirap

Usch jag är trött idag!
Vart alldeles för ljust när jag lade mig i sängen vid typ 4 i morse efter att ha sett på film och varit social.
Jag vaknade tillåfrån till klockan 8 på morgonen, sen sov jag väl till 12 eller så. Sen gick jag upp vid 13.
Bläää!

Idag ska jag bara plugga och vara allmänt tråkig.. Suck. Hoppas på att något skoj händer dock..
Jag vill rymma iväg nån stans å skita i allt egentligen. He he, Blir till att stå ut 3 veckor till, och sen kan man göra lite som man vill under sommaren då man inte jobbar. =)


Jusst det, jag ska bo hos Kalle i 2 nätter då jag inte pallar stället i Jönköping just nu.. Men jag har med mig datorn, så jag kommer inte att försvinna helt :)

--------------------------------

You spin me round..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0