Känns bättre

Nu känner jag mig lite duktig :)
Har fixat och donat lite. Sökt två jobb och mailat ett företag angående examensarbete i höst. Fan vad grym jag är!
Nu ska jag plugga lite anteckningar och sen ska jag försöka somna lite tidigare i natt.

Eller så ska jag vara vaken tills skolan börjar. Får se. Inte så jäkla bra men, vad faan gör man. Kan nattplugga nu och sova imorn typ.
Kanske enda vägen till att kunna vända tillbaka på dygnet typ.

Har precis fått in min lön från McDonald's med.. 3100kr rikare. Jag jobbar ju bara varannan helg så blir inte så mycket pengar, men iaf något. Man får bara 3910kr i slutet av månaden från Skit-CSN så gäller att spara på sig nu. Som tur är får man tillbaka en del från skatten i år. Så förhoppningsvis överlever jag i sommar.

Puss å Kram

Kommentarer
Postat av: Anna.

tack för hjälpen med matten :)

2009-05-15 @ 14:55:44
URL: http://kaffemugg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0