Gratis är gott!

Jahapp, då hade jag lite tid över till att klottra här igen!
Min helg såg ut enligt följande typ.

Lördag:
Jobb 11.30-15.00
Hem och duscha å byta om, senare färd mot Igelstorp. Där satt vi på Bengtssons terass och rökte vattenpipa, Maria och Eve shottade gott ur isglas. En del läckte dock.
Sedan vidare in mot husaren, vi gick in typ 22.30 redan för att vi verkligen ville komma in. Då jag är typ pank så betalade Evelina mitt inträde. Sarah bjöd mig på två cider och garderoben TACK gumman!
Sedan blev jag bjuden på en drink av en kille vid namn Robin. =)
Hehe Gratis är gott!

Söndag: Jobb 12-21 nu sitter jag här nyduschad och bara har det gött  typ.

Häpp, dags att plocka i ordning i lyan efter helgens stök!

Pussis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0