boys boys boys...

Jag var på kåren igår och har lite blandade känslor om det där...
Gick dit Ensam! Men väl där inne var jag långt ifrån ensam.. Träffade på Martin, gamle arbetsledaren från donken. Skitskoj och se honom och hans brandman till bästa vän på kåren!!
Hade även en massa skoj ihop med Björn, Erik och Jennie, Sanna mfl..  :) Dans dans!

Kvällens händelser i stora drag:

  •  Utspilld öl
  • Dans
  • Killar som kastar trånande blickar mot en.
  • Glimtar åt snygga killar från mina egna ögon..
  • Kille som viskar i mitt öra "jag vill bara hålla om dig nu, det vore så mysigt! Önskar det kunde vara du och jag under ett täcke! Men ............ pga ............... så går ju inte det, det vore dumt". 
  • Annan kille som säger  "sluta retas" när jag dansar med honom och sedan "kyss mig istället" Ha Ha ha
Ja en helt okej kårkväll med andra ord...

Återstår bara att ta reda på vad jag vill känner och tycker om alla dessa grabbar... Varför är det oftast så? Att antingen är det ingen som visar intresse, eller så är det flera stycken på en gång? Och själv står man där och funderar på om man vill ha med killar att göra just nu överhuvudtaget...  Men jag gillar ändå läget just nu :)

- Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0