Bläää...

14.29
Jag blir sällan bakfull, alltså jag mår Väldigt sällan fysiskt dåligt dagen efter. Jag kan känna mig lite smått hängig i huvudet, och magen kan kännas sisådär. Lite smått illamående kan jag vara också innan jag ätit något. Men aldrig känner jag mig spyfärdig.
MEN däremot kan jag få världens BAKISÅNGEST, och det är inte så skoj det heller. Jag känner mig typ fulast, ensammast och mest ledsen i hela världen. Allt är skit och jag vill bara gömma mig under täcket.

Som tur är så kommer mina söta vänner och hämtar mig snart. Efter ett glas kall coca cola och lite mat i magen brukar man må så mycket bättre. Sen ska jag plugga en del idag och ikväll. NU blir det iväg och äta mat!
Hörs sen!

Puss

17.19

Nu har jag kommit hem efter en halv barnpizza, en halvliter Coca Cola och lite kubb-spel. =) 
Härnäst  ska jag ta en dusch och sedan sätta fart med plugg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0