Snöhelvete

Nu är jag trött på snö, ge mej vår!!!
Idag skulle posten kört ut ett paket till mig mellan 14-16, tror ni de kommit - IKKE. Sur jag blev för det med. Får ringa och klaga lite. Det ringde iförsig från skyddat nr förut på min mobil, hann inte svara. Det kan ju varit de, men det borde ringt igen tycker jag?..
Annars är jag trött idag, fick pallara mig upp ur sängen vid 5 på morgonen. Fifan. Nu är jag väldigt hungrig, funderar på om man ska köpa hem något eller om man ska laga något. Ska plocka i ordning med tvätt sen också, usch tråkdag!

Sånna jävla I-landsproblem jag har idag typ...

/Linda

Kommentarer
Postat av: adde

vadå snö .... ni har ju inge snö där nere ju

2009-03-24 @ 21:19:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0