Uppe med tuppen...

Jaha, typ 4h fick man sova iaf... Sen vaknade jag till kl7 av ett sms. Gick ner till tvättstugan och slängde i en maskin. Den andra maskinen var trasig så jag svor inombords lite. Men men. Får väl tvätta mer en annan dag, inte mer med det. Tänkte jag skulle tvätta soffklädseln och dynorna i köket med när det finns tid över.

Just nu är jag sugen på Coca Cola. som vanligt efter en kväll ute. Känner mig inte bakfull men lite seg, då jag sovit på tok för lite. Ska försöka sova en bit till senare. Och ha en hemmadag... Plocka i ordning och göra ett race i garderoberna där det är ett mindre kaos just nu. Blir till att fixa fint.. =)

Nu ska jag snart åka ner till Jönköping och bli fin i håret!

Puss å hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0