Time passes by...

Hej hej!
Jag har nyss kommit hem från jobbet, som gick lite halvsegt idag... Annars så har det inte hänt nåt idag än. Ska strax hoppa in i duschen och sedan diska, stryka tvätt och fixa med sånna där vardagstråkiga saker. Ikväll hoppas jag på att få umgås med någon av mina söta vänner...

Nä detta får räcka tills vidare

Puss och Hej

If what you told me just a couple of days ago is true, you better show me you mean it!


Vill ha dig igen

Bort
Från en stad som andas tungt
Till en plats där allt är lugnt
I en bil med alla tankarna

Och då
Från en brusande station
Hörs en låt på radion
Från en tid då det var du och jag
Jag och du

Vill ha dig hos mig
Om igen
I mörkret hos mig
Om igen
Du och jag och tystnaden
Om och om och om igen (x 2)

Vi
Sökte svar men glömde bort
Att allt det vackra jämt är kort
Och tog beslut utan att ha nån koll
Gick skilda håll

Vill ha dig hos mig
Om igen
I mörkret hos mig
Om igen
Du och jag och tystnaden
Om och om och om igen (x 2)

Allt har sin gång
Minnen ifrån en sång
Från den tid då det var du och jag
En tid då det var du och jag

Vill ha dig hos mig
Om igen
I mörkret hos mig
Om igen
Du och jag och tystnaden

Vill ha dig hos mig
Om igen
I mörkret hos mig
Om igen
Du och jag och tystnaden
Om och om och om igen (x2)

Kommentarer
Postat av: Soff

sånt där sysslade jag med igår..vardagstråkiga grejer :P men skönt när det är klart

2009-06-16 @ 16:45:34
URL: http://lillasoff.blogg.se/
Postat av: Soff

hehe tack så mycket :)

2009-06-16 @ 17:49:32
URL: http://lillasoff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0