Stora funderingar...

Idag har jag spenderat heeela dagen i sängen! Jag vaknade typ 11, men har legat kvar och sträckläst en bra bok. Senaste halvitmman har jag mailat runt lite och grejat. Senare blir det jobb 17-21.

Funderar mest över erbjudandet jag fått från AstraTech. Ett erbjudande om examensarbete där i höst, men det är på 30hp och i vår kursplan ingår det bara 15hp. Då jag har en del efter mig i skolan så vet jag inte om jag är redo att skriva exjobb än, och absolut inte ett som omfattar en hel termin!
Faan, programmet ska läggas ner och jag har läst de kurser jag behöver. Har en hög med labbrapporter och en handfull tentor jag har kvar att fixa. Labbrapporterna är halvfärdiga i min dator, ska bara palla att klippa klistra med bilder och diagram så är saken biff.

Känner egentligen inte alls för att plugga just nu, men sabbatsår är inte läge heller då programmet läggs ner, och jag har ju så lite kvar. Skam den som ger sig!

Blir till att plugga hela sommaren och hoppas på en mer givande höst utan prestationsångest och sömnlösa nätter. Jag vet att jag kan egentligen, men man måste ju orka också..

So long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0