Natt-ugglan talar..

Hemma från Jönköping. Umgåtts med bästa vännen Emelie och mobbat hennes sambo lite för hans härliga Jönköpingsdialekt. Hehe...  Gått på Maxi och strosat, ätit godis och slappat i soffan.
Sen var det dags för hemfärd 23.30. Och det första jag får när jag sätter mig i bilen är ångest. Så jag ringer bästa Kalle! Och efter en stund lyckas jag lugna ner mig å ge mig ut på vägarna. I spöregn och mörker.. Kom till Skövde vid 01.30.
Brukar ju bara ta 1h å att köra men jag fick stanna å lugna ner mig lite 2 ggr.


My will is stronger than most
I will not let you get close
Untill I think you deserve me

Kommentarer
Postat av: Marcus

Starkt gjort

2009-06-10 @ 11:28:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0