Mitt i natten, den stora natten..

Är jag vaken som vanligt... Efter jobbet har jag varit å handlat lite gott, ätit kyckling med bröd och tzatziki och slöat i soffan.
Annars så har jag mest tagit det lugnt. Smsat till folk och kännt mig rastlös. Det har gått över lite nu, men kryper ändå lite granna i kroppen på mig.. Kuddkrig nån? Haha.

Annars så händer inte så mkt. Blir väl att försöka somna lite tidigare ikväll. Men kommer säkert gå åt pipan som vanligt. Imorn ska jag till Hjo på 40-års kalas och min kusin har skolavslutning. Sen blir det jobb 18-22.
Ja, det var nog allt jag hade att säga just nu...

Puss

You know my name,
You know my face,
You'd know my heart,
If you knew my place.
I'll walk straight down,
As far as I can go.

I hate this wait

Kommentarer
Postat av: Marcus

Vem är poeten ? är det du ! i så fall mycket finn

2009-06-11 @ 09:53:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0