Fyra bugg och en coca cola...

Ja eller iallafall coca cola. Sitter här med ett glas som rymmer en halv liter cola + lite isbitar. Inte fel alls! ikväll har det varit körigt som faan på jobbet och vi sålde plus som bara den. Jag fick kämpa ensam i kassan de två sista timmarna och kön tog aldrig slut typ.
Men det kändes ganska okej ändå.
Efter jag kommit hem så har jag smsat med folk som en tok. Hehe. Senare  tog jag mod till mig och ringde ett samtal för att reda ut en sak jag grubblar över lite. Men vi kom överrens om att snacka om det imorgon istället. Klockan är ju ändå mitt i natten.. Men lite saker kom ju fram ändå.. Så känns redan bättre!

Nu ska jag lyssna på lite musik och sedan blir det sängen!
Kramar

Can't get to close right now, but can't stay away either...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0