Fattigt!

Shiiit!
Jag har 5000kr kvar som ska räcka till 15Juli.. Jag är körd typ!. Tjohej...
Får 1800 i Lön på Måndag men är skyldig mamma typ 1000kr så blir inte mkt kvar där inte. Skit skit skit skit skit!!!
Precis att det kommer att räcka till hyra och lite till ungefär.. Räkningar som trillar in.. Suck!
Blir inte bättre utav att jag vet att jag har en del att ta ikapp i skolan innan jag får något studiebidrag i höst. Underbart.. SUCK! Jag sitter i skiten just nu MINST sagt! Får väl säga upp min lägenhet, leva på gatan och sälja mina saker på blocket typ....  Nä, men får kämpa på helt enkelt och hoppas att det löser sig! Det har det gjort i alla andra år!

//Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0