Tråkigt..

Tycker att det är bra tråkigt att blogga just nu.. Fattar inte att storbloggarna orkar uppdatera minst en gång om dagen? Hur har man tid och hur får man idéer om någpt kul att skriva? Okej det finns väl alltid men ändå... I längden kan det ju bli rätt långtråkigt och man läser även vardags-sörja i bloggar som Kenzas, Blondinbellas m.fl.

Hur som helst så fick jag lite sug att blogga just nu och tänkte berätta i korthet vad som gäller i mitt liv just nu:

* Jobb - En hel del jobb blir det såhär på sommarlovet men har semester v.30-34 =)

* Plugg - Jag har börjat plugga till omtentor och det är väl det jag ska syssla med en del under min semester :-( Blää

 * Killar - Finna det gott om, och jag har en del som visar intresse.  Vad jag själv vill och känner håller jag på och tar reda på typ...

* Vänner - Underbara vänner, vad vore jag utan er? Ingen nämnd ingen glömd =) Älskar er alla.

* Fest och partaj - Vad är väl singel-livet utan fester och uteliv? Ganska trist. Så en del hängandes på Husaren, Måndaxklubben och liknande blir det!

Jag saknar: Solen, att bada och grillandet!

That's it for now!

Hugs N' kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0