Söndag

Jahapp, då var man hemma igen och har precis ätit efter ett par timmar på jobbet.
Igår var en lyckad Lördag helt i min smak.
Jag var hemma på förmiddagen och handlade lite mat, tvättade en 4 maskiner och timmarna flöt på i ett ganska lugnt tempo.

Senare på kvällen tog jag med mig Lindha ut till Bjärby för att hälsa på min syster som hade 20års-partaj ihop med Jonas. Där stannade vi en liten stund och hälsade på folk och jag tog mig ett dopp i badtunnan med några av grabbarna. Det var typ 35 grader varmt och himla skönt. Men sen åkte jag hem för att byta underkläder.

Efter att jag och Lindha varit hemma hos mig en stund så känner vi för att bada och tar med oss Joakim upp till Simsjön vid 23.30 på kvällen. Jocke badar näck och vi badar i trosor. Undrar vad de andra brudarna som var där tyckte om det. Jaja, vi var på olika bryggor ändå..

Sen blev vi hungriga så vi åkte förbi statoil för att hyra film och McDonald's för lite mat. Väl hemma hos Lindha efter en varm dusch var så orkade vi inte kolla på filmen utan höll på att somna i soffan allihop... Jag åkte därifrån vid 01, och sedan bar det av hemmåt för att plocka upp tvätten från tvättstugan å liknande..

Jaa, sen hade jag besök typ mellan 3-5 på småtimmarna.. Så det blev en sen natt..

Ikväll blir det bio Ice Age 3.. =)

Puss å heej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0