Jag är konstig?..

Jag vill alltid skapa en egen bild av personer, och lyssnar med halvt öra på rykten och liknande. Jag är oftast en snäll person som vill se något gott i alla, även då folk säger motsatsen. Jag säger inte att detta alltid gäller. men jag brukar inte dömma folk i förväg, innan jag har en egen uppfattning. Det beror givetvis mycket på vad jag vet innan och vilka källor det kommer ifrån.

Jag träffar mycket folk och lägger olika mycket energi på att lära känna olika personer.. Om DU kände dig träffad av det som stod här innan så fråga mig... Var inte menat att någon skulle ta illa upp. Bara att få folk att tänka efter om de ger ut dubbla budskap och liknande..

Okej nog med knäppa tankar... Vi hörs!

//Linda

Kommentarer
Postat av: Marcus

Jag hoppas du inte syftar på mig va ?????????

För i så fall säj till !!!

2009-07-04 @ 14:52:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0