Hello..

Jag har nyss ätit mat, stekte ihop lite kyckling, vitlök, championer och soltorkade tomater. Lite tacosås och matlagningsgrädde på det så blev det MUMS.
Annars har jag suttit på biblioteket i 2 timmar och pluggat. Ska plocka i ordning här hemma och sedan plugga lite till vid köksbordet.
Känns sisådär skoj en Fredag men då jag är ledig får man ta vara på den tiden och göra lite nytta.

Annars så har det inte hänt så mycket idag. Ett par trevliga sms och telefonsamtal har jag fått  som lagt upp ett bra humör inför resten av dagen..
Ikväll blir det film, coca-cola och godis. Det blir nog lajbans.

Puss hej!

I'm pretty curious were this story is heading...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0