En Söndag i Hjo...

Vaknar av att Evelina väcker mig med ett sms. Går upp ur sängen en halvtimme senare, drar på mig bikini, shorts och tshirt packar väskan och går ut. Ytterligare en halvtimme senare kommer Eve och plockar upp mig.
Vi kör till Hjo, går på Hem och Hobby och äter Pizza. Hunden Hugo har vi med oss också. Som jag lyckades trampa på när han sprang mitt framför fötterna.

På pizzerian blev det massa snack om livet, killar och annat skojigt. Vi har kommit fram till att vi trivs med våra liv som det är just nu.
Jag får sms av en av mina beundrare, en NY faktist. Vet inte riktigt vem denna killen är, utan har i stort sett bara ett namn. Hmm, spännande..
Evelina sms:ade ocjså en del under stunden på pizzerian.

Sen kör jag Eves bil hemåt och vi skiljs åt.
Nu har jag tagit en sval dusch och lagt inpackning i håret som jag ska skölja ur senare. Annars ska jag plugga lite och eventuellt gå på date.
Sent ikväll kanske jag får besök och umgänge hos mig också. Fått ett förslag på en person så återstår å se om det blir något..

Thats all there is of this Sunday!

Hugs N' Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0