Då var man här igen...

I skolbänken alltså.. Har lite blandade känslor om att vara tillbaka i skolan.
Jag har en kurs kvar som jag inte har läst alls, och Matematisk analys efter mig, då jag bröt handleden mitt i sommaren när jag läste den kursen. Sedan ska jag göra mitt examensarbete men jag vet inte om jag hinner med det innan jul? har inte börjat med det då jag läst andra kurser under våren mitt sista år. Vore skönt att få ut sin examen någon gång.  Blir till att snacka med studievägledare och programledare om hur jag ska lägga upp min höst..

men men.. nog om det..

Annars så har min sommar bestått av jobb, umgänge med vänner och sommar-flirten (fråga mig inte något om det om du inte vet redan, för då är du ingen jag vill berätta till tyvär)  sen har det varit en del festande och annat skoj också.

Nu är det inspark en vecka till och den har redan börjat bättre än vad jag har väntat mig :) Nu är det ny termin, nya tag.. 

Återkommer när jag har nåt mer att säga..

MVH Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0