Allmänna funderingar en Måndagskväll..

ibland är man bra dum.... När man sätter sig i situationer som är jobbiga att ta sig ur tillexempel. Kanske inte alltid med flit, utan ibland för att man är lat, har dålig motivation, svårt för att koncentrera sig eller förblindas av känslostormar.

Det är inte lätt alla gånger att finna balans på allting i sitt liv. Vissa saker kan vara  bra, andra kan vara röriga eller smått kaos.

Jag har iaf någorlunda orndning på saker och ting i mitt liv, men vissa mönster kanske jag borde bryta/förändra.
Allt för att må bättre med sig själv och vara nöjd med det man gör och sättet man lever på .
Fast jag är fortfarande ung och galen också, så än finns det tid till spontanitet och ett och annat misstag.

Gör om och gör rätt liksom...

Nu ska jag läsa lite och sedan sova då jag ska göra ett besök hos tandregleringen 8.30.

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0