Vimsiga Linda i farten

Sitter här på tåget och undrar vart fan min plånbok är?
Jag tog ut pengar, lade ner plånbok i väskan, springer till tåget. Går på toan, ska fylla på mitt pendelkort, men konduktören hade inte tid med det just då..Jag har pengar och kort i handen iaf.  Fullt med folk på tåget.. stress stress...

Sen hem å stressa, packa  upp och ner grejer och sedan åka tillbaka till jönköping. Nånstans där emellan har det varit kaos med var jag har olika nycklar och min plånbok..
Jag gissar på att plånboken ligger hemma på ett helt onödigt ställe typ.. För säkerhetsskull har jag tömt mitt personkonto på pengar så ingen kan missbruka mitt visakort. plånboken var tom sånär på en Tia-Lott med vinst på 10kr.
Har kanske glömt plånboken i tågsätet, men det vore tamejfan första gången i så fall! Kanske glömt ngt pennfack ngn gång på tåget.. Annars inget.

Snygg-konduktören Jonas hade iaf sökt igenom tåget mellan de resor jag gjorde (samma tåg) men inte hittat något.
Det värsta är om jag tappat bort den, för körkort och Id-Kort är sådär kul att ersätta..
Visa-Kort är ju bara spärra å hämta nytt på posten, fast då behöver man som sagt LEG.. Hmm. Dum situation jag hamnat i, om plånisen är borta! FUCK

Nycklarna är iaf där de ska vara! Phew!

Jag har faan inte flyt just nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0