STHLM - Forts

Jag, syster och Sussie har pluggat ute i solen, varvat med att ligga stunder på solstolar och äta tårta.
Nu sitter vi inne, det har börjat blåsa lite grann och det är påfrestande att sitta i solen HELA tiden. Blir väl en visit utanför senare.
Elin pluggar matte, jag pysslar med Kemi och lyssnar på Winnerbäck. Funkar ganska bra, får stänga av musiken sen om jag ska räkna, då måste jag ha tyst!

Snart ska vi starta igång grillen och äta gott ute på terassen. MUMS. Luktar grillat hos grannarna så vi blev också sugna!
Surt att jag glömde mitt anteckningsblock hemma, 0 koll på vilka uppgifter jag ska räkna i boken, så får räkna på måfå då jag inte har blocket jag skrivit ner uppgifterna i. Boken har jag dock med mig, och lite labbar som ska fixas.

Dags att återgå till läsandet!

/Linda

jag saknar det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0