Sol :)

Varmt och härligt har det varit hela dagen hittills och jag min stackare har stått i köket på McDonald's och svettats.
Brännt mig lite på ena handen när jag skulle ta ur bröd ur rosten! (aja baja mej, man ska ju använda brödspaden!)

Annars så har Ida 20årsfest ikväll så ska dit en sväng. Senare blir det nog att hänga på Pims med goda vänner och sen ska jag hem å se film eller så.

Föresten så har min plånbok hittats på tåget! Och lämnats in, så den är på ngt kontor i Uddevalla. Får be de skicka den till mig. Så för tillfället är jag utan leg, så kan inte gå ut på husaren ikväll :-(
En annan helg får det bli!

Imorn blire jobb hela dagen (13-21) men det ger ju pengar iaf!

Puss å hej!


// Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0