Regn-Rusk

Jag gick en kvart i regn förut.. Bläää! Ge mig solen tillbaka TACK!

Idag blir det plugg, plocka med tvätt och bara vara hemma. Kanske ska förbi stan en sväng också. Lite sugen på en klänning som finns på GinaTricot (men som typ halva stan kommer att ha på sig) Så det känns lite trist samtidigt ändå..

Min kompis har en sådan i en annan färg än den jag funderar på.. Daaaah, tråkigt.. Funderar på att shoppa här i Jönköping istället där det finns lite mer variation att välja på än i Skövde.

För övrigt ska jag bo i Jönköping mestadels  under två månader, Weeeeeii! Är redan lite less på Skövde efter flytten tillbaka i November och i sommar vill jag inte vara där. Finns ju inget vatten! Kass! Får väl se hur mkt jag kommer att jobba också. Pengar behöver man ju liksom.. Men jag ska lätt hänga vid vätterstranden i sommar, och hoppas på en utlandsresa med vännerna också. :)

So Long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0