Plugg...

Sitter hemma i min lägenhet (Skövde) och dricker the... Laddar batterierna för att börja plugga om men stund. Imorgon har jag inga föreläsningar så då kan man ha lite uppesittarkväll också! Det gillar jag som är den ultimata kvällsmänniskan typ.. hehe
Ska bli rätt skönt att få sova en timma längre genom att befinna sig i Jönköping Må-Fre fram till sista helgen i Maj.

Jo jusst det! De har påskpyntat jättefint borta vid Hertig Johans torg! Sånna smågrejer som sprider lite glädje i det annars (just nu) gråa vädret. Mer kul pyssel för allmänheten att titta på!  Just nu är jag själv allmänt grå och tråkig då kvällen går åt till att plugga.

Jaha, jag har inte så mycket mer vettigt att säga..

Hörs en annn gång!

/Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0