På väg Hem

Jag och syster sitter nu på X2000. Har 1½ timmes tågresa kvar ungefär. Sitter och lyssnar på Rammstein och System of a Down. Fått mersmak för dessa grupper lite grann. Finns en del på spotify som jag använder mestadels också. Varvar lite smått med Winnerbäck medans jag pluggar. Fråga mig inte varför jag är så ombytlig vad gäller musikgenre. Jag lyssnar på det mesta. Dock har jag inte förrän nu börjat lyssna på Winnerbäck. År 2006 var Winnerbäck lite ångestladdat för min del, då en kille som jag dejtade lyssnade mycket på honom, och jag påmindes om det. Vi dejtade bara några veckor och det var inte särskilt bra. Jag hade precis lämnat ett långt förhållande bakom mig också.  Så vi skiljdes åt olika håll sedan, men var iaf sams. Andra saker som inte stämde.

Ikväll blir det plugg och städa lyan lite. För på Onsdag kommer T från Karlstad och ska bo i min lägenhet tills på Fredag morgon. Så då är jag i Jönköping. Åker nog ner redan imorgonkväll. Någon som vill gå strandpromenaden med mig kanske? Eller en tur runt Munksjön? Jag ska skaffa ett träningskort på Sense  också, funderar på ett 10kort, då jag ändå kommer vara i Jönköping en hel del. Behöver lyfta lite skrot och trimma figuren inför Strandsäsongen! Bikini-Ångest brukar jag sällan ha, men jag har andra komplex än för min kropp.

Varför är alla tjejer så otroligt nojiga på stranden? Tycker det är fint med det naturliga på sommaren. Och man kan faktist färga ögonbryn och fransar om man vill känna sig lite mindre osminkad. ALLA kanske inte tycker att man är vacker direkt. Men det finns säkert någon eller några som gör det, räcker inte det? Viktigast är ju dock att trivas med sig själv! Och detta kan ju vara svårt ibland..

Elin äter på någon pizzamacka som hon värmt i bistro-micron. Ost och Skinka på den och den ser otroligt god ut... Blir lite sugen nu faktist! Men jag har ätit två minibaugetter så just nu är jag mätt.
Dags att börja på nästa labb-rapport.

//Linda


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0