Jönköping <3

Har varit i Jönköping igårkväll och i natt tills idag! Helt fucking underbart! Till å med bättre väder där än här!
Sol och massa folk på stan.. Blir inte sämre av bilmässan på elmia, som lockar snygga bilar och SNYGGA KILLAR! :D
Jag är i himmelen.. Fattas bara lite mer känslor för någon som jag inte lyckas vidare bra med..

Årets första utomhusglass nere på piren idag också! MUMS, Citronlaktrits, fläder/lime sorbet och mangosorbet. Jävlar vad god den var!
Har även sett på bio Män som hatar Kvinnor. Det var en helt klart sevärd film!

Nu väntar jag på att min kära vän Evelina ska dyka upp, så ska vi mysa ihop ute i solen :D

Puss å heej!

Kommentarer
Postat av: helena

ha en trevlig dag :)

2009-04-10 @ 15:44:53
URL: http://metrobloggen.se/helenasl

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0