Hjo...

Jag och min sötnos Eve åkte till Hjo och myspyste lite i solen.. Käkade pizza, och snackade om allt och ingenting..

Just nu har jag varit ensam i 3 timmar. Jag mår skit redan.. Typ känner mig ensammast i världen. :-/
Men senare ska jag ta några kalla öl med vänner och glömma bort mina "bekymmer" för en stund...

Jag blir inte klok på vissa tankar och känslor just nu... Det är som en berg och dal-bana, det går upp och ner. In och ut..
Och jag vill tänka och känna på ett helt annat sätt.. Fast sånt går ju inte att styra över tyvär..
Jag är trött på att känna mig vilsen, det finns så många vägar att gå. Hjärnan vill åt ett håll och hjärtat och själen säger något annat.

Jag vet en sak jag så gärna vill ha just nu... Men det är lättare sagt än gjort att kämpa för det... Senaste tiden har jag kännt mig så grå och dyster.. Visst finns det glädjeämnen i mitt liv, men på något sätt så blockerar jag mig själv för att riktigt smaka ordentligt på de.

Skam den som ger sig!!
Vår och sommar är på väg, och jag tänker göra allt för att få ut så mycket positivt av kommande månader så mycket jag bara kan.

Lots of Love!

- Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0