Helg..

Jag är en rätt dålig bloggare har jag kommit på. Uppdaterar inte så ofta och har inte så mycket skoj att skriva om.
Men jag kan dela med mig av min helg iaf :)

Fredag:
Resa från Jönköping till Skövde.
Var i Hjo och hälsade på syster och kusinerna.

Lördag:
Jobb 12-16.30
Hemma och sova 17-19 typ
19-21 brännboll och grillning med typ 40 andra pers i Garpaparken.. Mysigt och skoj som attans
 
Söndag:
Jobb 12-17
Sen har jag bara slöat fram tills klockan 21 typ. Gött som tusan. Laddar upp inför resa tillbaka till Jönköping imorgon bitti. Hade inte lust att åka ikväll, kommer få sjuk hemlängtan! Inte till Skövde men till min lägenhet iaf. :)
Får hålla mig på roliga ställen i Jönet i veckan. Det är en underbar stad!!

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0